Hallå

Hej! Jag heter Hampus och jag ska under de kommande sommarveckorna blogga lite för er!

Varför?
Svar: För att mitt liv är så sjukt händelserikt och det vore synd om alla som inte fick läsa om det.

Men fall ditt liv är så sjukt händelserikt, hur har du då tid att blogga?
Doh! Jag ljög... Mitt liv är inte alls speciellt händelserikt eller intressant. Men jag bloggar för att jag vill. Alla bloggar! Varför ska inte jag då blogga? Även fall mitt liv är ganska stillastående så skall jag försöka göra det så intressant det går! (Det är synd att man inte är snygg som fan, för då skulle jag kunna skriva vilken skit som helst och alla skulle läsa. Eller i alla fall besöka min blogg och kolla in alla snygga bilder på min tvätbräda)

Vad ska du skriva om då?
Ingen aning. Lite av det ena och det andra, lite blandade kryddor helt enkelt. Det som de flesta bloggar om; mitt enformiga liv. Jag kommer också självklart ha med "dagens outfit". För att en blogg utan är ingen blogg alls.

Kommentarer
Postat av: Siri

Haha jag ser i alla fall fram emot att läsa din blogg :)

du verkar lite mer orginell än alla andra bloggare!

2009-06-07 @ 23:35:03
Postat av: Elias

Ser med spänning fram emot annalkande modetips och fikabilder!

2009-06-08 @ 00:03:41
URL: http://kungvasa.blogspot.com/
Postat av: sanna

Haha, bra Hampan! :D

2009-06-08 @ 06:54:44
Postat av: fiddecastro

aah :D underbart <3 ja skall följa dig!

2009-06-08 @ 21:44:17
Postat av: Alma

Varför skriver du aldrig något din torvel? :O

2009-06-09 @ 19:26:20
URL: http://laama.blogg.se/
Postat av: Neea

Haha härligt ;D

2009-06-09 @ 19:41:22
URL: http://idolize.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0