[me:tr:o²s'åf:an]

Halli hallå! Jag sitter just nu med min gode kamrat Frasse (även känd som Don Juan) och bloggar live från den omtalade metrosoffan [me:tr:o²s'åf:an]. Just nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva och sånna här spontana inlägg är som ämnade att bli skitdåliga.

Jag tänkte att jag kan ju dela med mig av min underbara spotify playlist med bara bra musik: Hampus favoriter
(en mixad blandning med låtar från de flesta genrer. Allt utan hardcore ungefär.)

Sen så vill jag passa på att visa en t-shirt som jag önskar mig i julklapp:


Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh snygg kuk!

2009-06-15 @ 11:55:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0